»Njeno kiparsko ustvarjanje je odprta, primarna oblika, tista najbolj arhaična kiparska pripoved, tista materialna in oblikovna bitnost, ko se vse skupaj začne in počasi postaja oblika, počasi postaja podoba, z vidno avtoričino gesto, ki izhodiščno podobo v različnih materialih sprejme kot raztegljiv element, v katerega se skozi različne ravni opazovanja in postopnega odkrivanja pomenskih in vsebinskih informacij umešča določena kiparska pripoved in izpoved.«
»Nagrajenka dokazuje, da je za kiparstvo zanimiva vsaka forma in vsaka možnost predstavitve v odprtem in zaprtem prostoru ter predvsem uporabnosti v javnem prostoru, predvsem takrat, ko je kiparsko delo ustvarjeno z veliko mero estetike, močne ustvarjalnosti in kiparske energije ter osebnega navdušenja.«
»Nihče me ni mogel videti in včasih sem zrl globlje v notranjost gozda, a največkrat sem nadzoroval hišo, njena okna in predvsem vrata. Zvoki. Zveni. Šumi. Močno so me pritegovale hišne melodije, kot sem poimenoval vse zvočnosti, ki sem jih slišal doneti iz hiše.«
»gibljivo, migetajočo likovno shemo, ki z amorfnimi ali antropomorfnimi posebnostmi ustvarja raznolika živahno gibljiva razmerja med barvito celovitostjo površin oziroma struktur ter detajli, razporejenimi znotraj prosojne materije«
»Tako organizacija likovnih del po frontalni ali direktni ter po globinski ali idejni shemi ostaja prosojna dinamična forma, izrazito intimne narave, z vpetostjo v zračnost oziroma v povezovanje z naravnimi zračnimi tokovi«
»Na viseče in vrteče se artefakte, ki v ideji perpetuuma mobile uresničujejo nenehno premikanje, pa ne učinkuje samo veter ali sapica na vrtu, temveč tudi svetloba, ki je bodisi ujeta v elemente oziroma žarči skozi njih in ustvarja barvito ter slikovito igro likovnih sinergij«